About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

duminică, 29 martie 2009

Twilight

Am vazut filmul asta si m-am gandit ca merita recomandat .... este chiar frumos .... mi-a placut foarte mult , o poveste de dragoste interesanta ....



Pacat ca nu am putut sa ma bucur cu adevarat de el ... motivele ? ... majoritatea prietenilor mei stiu .... este trist cum totul se termina intr-o secunda si este si mai trist ca unii isi revin intr-o zi si altii raman mult timp cu acel sentiment care a existat se pare doar pentru acea persoana care este trista ....

Ca sa fiu putin ironica la adresa mea " Don't worry , be happy , there's no sugar ! " cam asta mi-ar spune "cineva" caruia nu i-a pasat ... "O sa treaca ... " " Uita " .... ce simplu este pentru unii ....

Si ca sa va amuz un pic ... ca tot are legatura cu filmul... un banc ....

Un vampir iese noptea la plimbare ajunge sa bata la usa unui bordel la care iese o blonda il intreaba:
Blonda:Ce doresti?
Vampiru:Am venit sa sug sange !
Blonda:Cu un etaj mai sus ca aici se suge p**a ...

:))

5 comentarii:

  1. Acel "cineva" nu este demn de a primi ceva din partea ta. Oamenii nu stiu sa aprecieze ce au langa ei si si-o iau in cap..se vad superiori persoanelor de langa ei..dar din pakte pt ei, ei sunt cei inferiori pt k nu vad interiorul...se lasa purtati de aparente sau de ceea ce zic/vad altii din exterior...si vor realiza pierderea..dar prea tarziu pt a mai schimba ceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut filmul, e superb...mi-au placut mult scenele de iubire dintre cei doi...iar cand se sarutau 8->
    Muuuoama ce pofta imi faceau :))

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos filmul si mie mi-a placut..

    RăspundețiȘtergere
  4. Niciodata nu e "prea tarziu" ca sa mai faci ceva ...

    RăspundețiȘtergere
  5. hehe cand yo iti spusei de filmu'asta nu prea vroiai:Dsi acum....;)pe mine una m-a lasat sa cred k orice e posibil si k niciodata sa nu mai spunem k "niciodata nu avem cum sa fim cu aceea pers,e imposibil",uite k in acest film e de fapt invers,e mult mai imposibila iubirea dintre un vampir si o simpla fata(om)si totusi e posibil....cu alte cuv dragostea invinge tot!!!!

    RăspundețiȘtergere