About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

luni, 23 martie 2009

De ce ....

Oare de ce ? stau eu si ma intreb adesea ... de ce se intampla asa ? de ce e alba si nu e neagra ? de ce ne-am despartit ? de ce s-a intamplat asa ? de ce nu a luptat pana la capat ? de ce totul se darama in jurul meu uneori ? de ce nu ma mai pot bucura de lucrurile care altadata ma faceau sa rad ? de ce ....
Sunt intrebari pe care ni le punem adesea cu totii .... sunt situatii prin care trec oamenii si atunci din nou ma intreb ...oare chiar sunt asa cum ma descriu oamenii din jurul meu ? oare chiar sunt asa cum m-a descris el ? oare este bine cum a procedat ? oare ar trebui sa spun adio ? ...
De ce oamenii ma imping sa fac lucruri pe care nu le vreau ? de ce cand eu cred ca sunt o luptatoare, de ce ma leaga de maini si de picioare cand eu simt ca as mai putea face ceva ? de ce exista mandria asta nemasurata cateodata ... de ce sa nu fac ceea ce simt ? ...
As fi dat totul ... pentru ... dar nimic nu mai depinde de mine ... totul a disparut ...

3 comentarii:

  1. yo iti spusei tie k iti pui intrebari aiurea,of mai primis...:("oamenii"aia kre te imping sa fc anumite kestii sunt"orbi"si vor sa isi fak"loc"in lume k fiind niste"oameni"..treaba consta sa nu te dai din fata lor dimpotriva pune-le piedik,si nu te lasa intimidata:D B.U:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. stai linistita, traieste ti viata pentru ca intr un final fiecare va primi ceea ce merita..roata se intoarce;)..dupa fapta si rasplata;)

    RăspundețiȘtergere