About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

duminică, 22 martie 2009

Broken Hearted Girl ...

Broken Hearted Girl ...



Nu stiu daca voi ascultati Beyonce ... mie imi place foarte mult,ultimul album este extraordinar ... se vede ca tot ceea ce face ,face cu suflet si din suflet pentru femei ... si pe deasupra are si o voce extraordinara ,ma regasesc in acesta melodie si in multe alte melodii ale ei ...

Motivul pentru care am adaugat acest videoclip ? este acela ca in primul rand imi place foarte mult Beyonce si in al al doilea rand incerc sa depasec o perioada destul de delicata a vietii mele si anume o despartire ... si ca sa va povestesc,cand tocmai am reusit sa trec peste ,am aflat ca astazi una dintre cele mai bune prietene ale mele tocmai s-a despartit de iubitul ei ,dupa doi ani de relatie ... si atunci din nou ma intreb ... unde sunt toate promisiunile baietilor ? poate si noi avem partea noastra de vina....ce-i drept ... dar toate lucrurile ar fi atat de frumoase daca am incerca atat noi cat si ei sa facem intr-un fel sa fie bine,sa ne stabilizam la o relatie si sa facem tot ce depinde de noi ca sa ne fie bine ... pana la urma daca mie imi este bine si celui de langa mine ii este bine, este imposibil sa nu fim fericiti ... dar viata nu e asa de simpla cum as vrea eu ...
Cum ii ziceam astazi si Cerizei .... trebuie sa luam situatiile exact cum sunt si sa incercam sa le acceptam,mai ales daca nu depinde de noi ca sa schimbam ceva ...
Intr-un final mai devreme sau mai tarziu cu totii vom fi raniti fie ca suntem de sex feminin sau masculin ... totul este un joc ... si daca am intrat in joc,trebuie sa jucam pana la capat ...
Curaj fetelor !!!

2 comentarii:

  1. pe mn m-a dezamagit beyonce cu melodia "kick him out"
    sau ma rog.. nu-mi place melodia aia.. din cauze personale :)

    http://www.youtube.com/watch?v=sbGWzVKeSLc

    RăspundețiȘtergere
  2. ma primis....iti pui km multe intrebari...dc,cum,dc yo,dar care e motivul?!pe bune,NU MAI ARE ROST!!!traieste viata fara sa pui prea multe intrebari si mai ales mai ai si pretentia sa afli si raspunsul...:))tot ce conteaza e sa te simti TU bine..k restul vine de la sine:*:*:

    RăspundețiȘtergere