About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

duminică, 22 martie 2009

Joc de idei

M-am gandit ca ar trebui sa intru si eu in randul lumii creeandu-mi blog ... iar parerea mea intotdeauna despre blog-uri a fost si este ca orice blog este un joc de idei , un joc de cuvinte ,poate un joc de sentimente neimplinite/implinite impartasite cu cei din jurul tau ...

Ce e misto aici ? ca poti scrie liber,fara sa iti pese de ceea ce cred ceilalti despre tine ... ca poti fi tu asa cum esti tu .... si ca poate pentru unii viata ta ar putea fi interesanta si ar avea ceva de invatat din asta ... furand o idee de la tine ... eu de la altii si asa mai departe ...

Toate subiectele abordate vor fi despre idei ... ideea de dragoste ...ideea de viata ... ideea de bucurie ...de distractie ,de ras , ideea de A FI ....

Nu imi doresc sa am un blog vizitat ... de fapt cred k nu am facut acest blog cu un scop anume ... am vrut doar sa imi exprim gandurile vizazi de ceea ce mi se intampla ... vizavi de experienta pe care am dobandit-o pana acum ....

Un comentariu:

  1. eh ..uite asa aflu si yo k are vara'mea blog...ai km mers pe burtik...te tin yo minteeeeeee:D:*:*nu iti mai dau nici o oja..da nici makr sa te dai pe o unghiutzaaaaa...:P:P:

    RăspundețiȘtergere