About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

luni, 6 aprilie 2009

A venit primavara !!!

A venit primavara !!!

Este atat de frumos afara ... dupa practik am evadat un pic in Herastrau ,unde era full option;)), o multime de cupluri,oameni mici si mari ... A fost atat de frumos ... cred k am invatat sa ma bucur de lumina,de soare,de faptul ca traiesc...cred k a inceput sa imi pese mai putin de ceea ce fac unii sau altii din jurul meu ... cred k depinde de noi totul.. tot ce ni se intampla in viata depinde de noi, daca tu ii lasi pe ceilalti sa iti dirijeze viata ,clar o vor face ... in schimb daca tu stii clar ce vrei si nu te uiti in jur ... totul pare mult mai simplu ...
In fine km multa filozofala ... dk am scris prostii ...ma scuzati ... nu am dormit ff mult in ultimul timp si nah se resimte si la mine k deh ... sunt si eu om ;))
Concluzia la toata chestia asta ... ar trebui sa ne bucuram mai mult de soare,de lumina,de pomi,de verdeata,de oamenii de langa noi,fara sa ne mai chinuim sa ii intelegem,mai bine acceptam lucrurile asa cum sunt ... hai sa ne bucuram mai mult de viata ... zic eu la ora asta ;)) k sa fiu si ironica un pic ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu