About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

sâmbătă, 25 aprilie 2009

Prieteni sau cunostinte ?

Cred ca nu sunt singura persoana care si-a pus aceasta intrebare ... oare prietenii pe care ii consideram prieteni ,ne sunt chiar prieteni sau sunt doar cunostinte ?
Tind sa cred k se intampla mai mult a 2 a varianta ...
In seara asta am avut parte de o experienta foarte urata cu o persoana pe care o credeam a fi parte din prietenii mei ... si cu cat trece mai mult timpul incep sa imi dau seama ca persoanele pe care eu le credeam prieteni sunt de fapt cunostinte generic denumite "amici" care nu sunt acolo cand ai nevoie de ele ... care isi cunosc fiecare propriul interes si asa mai departe ...
Nu vreau sa generalizez ...exista persoane langa mine carora vreau sa le multumesc ca mi-au fost alaturi de multe ori si apreciez mult asta,dar din pacate nu sunt atat de multe precum credeam...

To be continued ... ( de fiekre cu ajutorul imaginatiei )

2 comentarii:

  1. prieteniile in ziua de azi se leaga in functie de grupuri, interese si alte relatii. Daca una din relatiile grupului se destrama e mai greu sa ramai incadrat acolo daca tu reprezinti minoritatea. Crezi ca o sa mai existe Panda, Ceriza, Danut si restul daca eu n-o sa mai fiu cu Florin?
    Cred ca cel mai bine e sa-ti faci prieteni de suflet decat prieteni de ocazie si interes...

    RăspundețiȘtergere
  2. mai fete eu una am ajuns sa cred k si cel mai bun prieten uneori e invidios pe tine sau pe ceea ce faci...lumea din ziua de azi e f rea si invidioasa..si fiecare isi vede interesu'.cel mai bine e sa ai incredere in tine si in propiile puteri si ajungi sa iti dai seama k cel mai bun prieten/a esti kiar tu insati.tu pe tine nu ai cum sa fi rautacioasa sau sa te vorbesti de rau pe la spate...desi k uneori nu e bn sa fi asa singurati/a fara a avea prieteni...dar ii poti avea punand limite inkt sa te feresti de gura lor sau de rautatile ce vor sa ti l-e faca...TOTUL ARE O LIMITA;)

    RăspundețiȘtergere