About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

vineri, 1 mai 2009

Men & Lies

Ei ,barbatii,au impresia k noi nu stim ce se intampla si k tot ce ne spun ei este adevarat...si dk ne spun odata marele si importantul "te iubesc"o sa pikm in plasa fara nici o pb...
Ceea ce nu stiau ei sau se prefac ca nu stiu este ca femeile au al saselea simt care este egal cu spirit de detectiv...si multe altele pe care nu le mai detaliez...sau cel putin nu acum...
(precizez k va urma un post despre al saselea simt si femeile...so..stay tuned :)) )
Imi place sa cred k daca vreau pot fi mintita foarte frumos,acum insa dk nesimtirea depaseste limitele,s-ar putea ca persoana care a testat asta cu mine sa aiba o surpriza...ghinion...ma prind foarte repede si nici nu beau lapte in fiekre zi ;)) ...
O idee pentru barbati : inainte sa mintiti o femeie ganditi-va ca aceasta gandeste de 100de ori(pe putin)cum sa reactioneze intr-o situatie si ca despica firul in 4,fiind intre noi aici vorba aia a noastra romaneasca,si nu in ultimul rand o femeie intotdeauna este mai precauta de cel putin 10 ori mai mult decat un barbat...
O idee pentru fetele mele : daca sunteti din cele care nu va regasiti in textul de mai sus fiti fetelor precaute si nu-i credeti pe cuvant....

Am citit un articol despre acest aspect si m-am gandit k merita impartasit ca si idee ...

Un comentariu:

  1. mi-a placut acest articol...kiar mi-ai dat o idee:))..faza e k unii tipi kiar ne cred proaste sau k nu o sa ne dam seama de anumite kesty pe kre ei le fac..dar ha ha...uite k ne dam ...:))

    RăspundețiȘtergere