About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

duminică, 13 decembrie 2009

Timpul nu costa ...

V-ati gandit vreodata ca desi timpul nu costa , acesta este unul dintre cele mai pretioase lucruri pe care le avem ?
Uitandu-ma in trecut si gandindu-ma asa in general la toate persoanele care ma inconjoara imi dau seama ca ne pierdem timpul incercand sa facem ceva sa mearga fara sa ne dam seama .
Oare nu ar trebui sa spunem "STOP" atunci cand trebuie ? sa spunem "Nu" atunci cand simtim ? de ce incercam sa remediem , cand ar fi mult mai usor sa o luam de la capat ?
Poate daca toti am pretui mai mult timpul pe care il avem lumea ar fi mult mai frumoasa , nu ne-am mai complica in relatii fara viitor , nu am mai promite fara sa ne tinem de promisiuni , nu am mai judeca pe altii si ne-am preocupa mai multe de persoana noastra ...
Timpul nu ne va ierta si cred k vom ajunge la un moment dat cand ne vom da seama ca viata noastra ar fi fost mult mai usoara daca am fi pretuit timpul,cu care acum ne laudam ...
Cu toate ca sunt sigura ca noi toti constientizam acest lucru,vom persista in greseli ... si probabil ca pentru multi dintre noi concluzia va fi aceeasi ...dar pana la urma omul este facut sa greseasca spunea odata cineva .

2 comentarii:

  1. Faci aluzie la vreo relaţie amoroasă greşită?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu neaparat ... nu se refera strict la persoana mea , am scris acest articol dupa ce am avut o discutie cu o persoana mai invarsta care mi-a spus " timpul nu costa , dar pretuieste-l ! " si ma gandeam k in orice situatie ne-am afla : relatie "amoroasa","neamoroasa" , job etc.nu stim sa pretuim timpul...

    RăspundețiȘtergere