About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

duminică, 22 noiembrie 2009

Cum se iese dintr-o stare super proasta ?!

Ma intreb cum se iese dintr-o stare super proasta ... de ce trebuie sa ne facem tot felul de idei ... daca o fi asa ? daca o fi invers ? dar de ce a facut aia ? de ce dupa ce trecem peste o perioada din viata noastra ne gandim tot acolo ? de ce uneori 2 luni pot fi marcante incat sa te gandesti un an la ele ?
Poate sunt eu mai complicata , nici nu stiu ce sa mai cred, oare de ce regret atat de mult o perioada care pentru acea persoana nu a insemnat nimic ? de ce stau si ma gandesc k nu am facut bine aia .. ca nu am dres-o pe cealalta ? de ce am ramas cu impresia ca el , pentru ca despre un el vorbim , nu poate sa ma sufere ? de ce ma evita ? ... poate sunt doar ideile mele ... poate ar trebui sa depasesc momentul, de ce raman acolo in timp undeva si de ce imi doresc sa se intoarca cand eu stiu sigur ca nu se va intampla ?
De ce oamenii nu spun lucrurilor pe nume si lasa o portita acolo de care eu ma pot agata ? Oare m-am purtat asa de urat , totul parea asa frumos ...
Nu stiu daca sunt singura care imi pun intrebarile astea , asa as vrea sa primesc un raspuns , dar cred k voi ramane cu intrebarile ..
De ce exista asa multa falsitate ? Nu putem fi sinceri unii cu altii , nu ar fi mai simplu ?
Si intrebarile ar putea continua , dar cred k nu obtin nimic facand asta , mai rau imi fac ..

O seara buna ... pentru multi , mai proasta pentru alti :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu