About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

sâmbătă, 19 septembrie 2009

Around ...

Well ... in sfarsit am gasit un background care imi place foarte mult ,mai ramane sa il editez un pic , a cam aratat jalnic blog-ul meu in ultimul timp .Sper sa am timp sa sa il editez ,si sa invat repede cum sa fac toate modificarile pe care mi le doresc ...

Am fost around ocm , nu v-am uitat , am mai citit , Pandutzu m-a pus la curent cu ultimele melodii ;)) , mariana m-a uimit cu cele 2 post-uri si a reusit sa ma pacaleasca un pic ,aditzu mi-a furat din timpul pt invatat pt restanta cu ink un post interesant (asa cum obisnuieste ) ...

In ultimul timp totul a fost asa chill ... ma tot gandesc k a trecut timpul repede ... ultimul an de facultate ... WOW ... va vine sa credeti ? eu nu credeam k timpul poate trece asa repede ... park mai ieri am cunoscut-o pe Gabi ... pe Cerise , Pandutzu , Pris , Andrei , Mario , Florin , Dru , Marme, DANUTZ... si restul la care tin atat d mult ... :D Sunt melancolica deja ,nu ma bagati in seama ... o fi de la vreme ?? nu de alta,dar la mine sta sa ploua ;))

O sa ma mai vedeti pe aici cu siguranta ,ca tocmai ce a sosit toamna cu vremea aia tare "frumoasa"care nu prea iti permite sa iesi prea des ;))

That's all folks for today !! :)

2 comentarii: