About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

joi, 11 iunie 2009

pre - Back :D

Hello people :D

I'm Back pt cateva min ... ce sa va zic ... n-am mai scris din lipsa de timp ...dar o sa imi fac revenirea ... asta a fost pre-revenire ..ca sa vedeti k n-am murit ... de parca interesa pe cineva :))
Multumesc tuturor care nu au uitat de ziua mea si anume : ceriza , dan , pandutzu , andrei , sotului meu flo , denisa , adi , alina ,cristi , carmen , andrei , petit , ingineru =)) ... Thanks all 4 the party ... se stiu ei cine :D

Gata ,am fugit ... enjoy life & have fun and a nice day today ! :*

Semnat : Adynutza cu roz :D

2 comentarii:

  1. sa sty k nu ai dreptate knd ai sp mai sus k"de parca ar interesa pe cineva"...:(da-mi voie sa te corectez...atata timp kt sunt in jurul tau pers kre si-au amintit de ziua ta inseamna k ne-ar interesa de tine dk ai"muri"...deci?!

    RăspundețiȘtergere