About

Fotografia mea
Joc de idei , sentimente , ganduri ?

marți, 5 mai 2009

Al saselea simt versus prostia feminina

Tot va spuneam eu in post-ul anterior ca voi reveni cu un post despre "al sasela simt feminin" asa ca here I am ... doar k am adaugat un mic aspect "prostia feminina"...
Hai sa le luam pe rand cu toate ca se leaga oarecum ... Al saselea simt exista ... sunt cel putin 1 milion de femei care imi pot confirma asta ... cand simti ca se va intampla ceva chiar asa e... avem noi un feeling care nu ne tradeaza niciodata ... ai tu impresia cateodata ca se va intampla ceva ...nush spre exemplu ... ai impresia ca te vei certa cu ai tai,visezi urat,simti ca iubitul te inseala ... totul se intampla cu un scop ... ulterior realizezi ca s-a intamplat pe bune si iti dai seama k tu stiai dinainte ce se va intampla ...
Acum asta cu al saselea simt te poate face sa crezi in multe ... cam asta ar fi legatura cu prostia feminina "am simtit eu ca este ceva special intre noi" ..."lasa ca stiu eu ca asa mi s-a intamplat mereu,am simtit eu ca el/ea nu e tocmai ok"..."asa a fost sa fie,simt ca trebuia sa se intample asta"...fetele simt multe lucruri ... ce frumos ar fi daca ar simti si baietii ...
Si revenind la adevaratul subiect "prostia feminina" detasand un pic de "al saselea simt"...noi fetele tare suntem proaste cateodata,vb'a noastra "punem botul la orice" si nu mai gandim cum trebuie... pacat ca nu ne dam seama la momentul potrivit ( hai ca cineva trebuia sa o recunoasca si pe asta :P )... nu ar mai exista regrete ... mai ales daca am sti si noi cand sa spunem "nu",cand sa spunem "da" si asa mai departe ... gandim mult in proportie de 80% cu sufletul ... mare greseala,mai ales cand in jurul nostru majoritatea gandesc 90% realist ... si poate e prea mult spus ,dar sunt sigura ca exista persoane care se regasesc in ceea ce am spus...

Sper ca nu v-am plictisit... mai fabulez si eu din cand in cand :))

2 comentarii: